zondag, 21 mei 2023

Reacties

  1. Ik bid voor ons gezin en zovele andere gezinnen met pubers, jongvolwassenen. Geef ouders de kracht positief te blijven. Geef ouders de kracht elkaar te blijven steunen in liefde voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil de heer God aub vragen dat mijn broers aub de weg naar geloof en vertrouwen mogen vinden Frank ik weet dat jouw veel ontecht is aangedaan en dat uw hartje daardoor is afgesloten maar we blijven bidden 🙏 voor jouw lieve engel waak aub over hem dank u wel voor je gebeden 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader en aan het hele universum versterk aub het geloof en vertrouwen van Diane ze heeft het zo nodig dank u vader

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor al deze intenties de VADER laat niemand in de steek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn hartelijke dank aan iedereen voor jullie gebeden 🙏🙏🙏

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten