zondag, 29 jan 2023

Reacties

  1. om het welslagen in mijn werk deze week, help mij om genoeg kracht en energie te hebben, te geloven dat het kan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, soms voel ik me wat down door alles wat op me afkomt, door hoge verwachtingen van anderen... en dat wordt het allemaal wat te veel. Help mij om tot rust te komen, om kracht en steun te vinden in het dagelijks gebed. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK zou graag willen bidden voor mijn nichtje die morgen geopereerd gaat worden zij is van af haar geboorte gehandicapt ze is nu 37 jaar Haar moeder moet deze week 24 uur per dag bij haar blijven in het ziekenhuis .Bedankt voor het gebed zuster Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag zou ik willen bidden voor een oplossing van onze ploeg,dat we kunnen samen werken en bidden en luisteren naar mensen.🙏🙏🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee met de intenties.
    Ook dat alles goed mag gaan in het zkh.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten