maandag, 23 jan 2023

Reacties

  1. Goede lieve God, steun me elke dag opnieuw om de zeer zware gewrichtspijnen te kunnen dragen. Heb al 3 prothesen. Ben 91 jaar en zeer dankbaar, maar ben enorm bang voor een nieuwe operatie. Maak me sterk aub. Veel dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid zeker met je mee! Goede moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik neem jou bij in mijn gebed. Heb ondervonden dat suiker weglaten uit voeding de pijn al doet verminderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee dat God uw pijn mag verlichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve heer, wees mij nabij in al mijn onrust en angsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee , dat God u pijn en onrust weg mag nemen .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wees niet bang heb vertrouwen Jezus is nabij u.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Shalom laten wij bidden voor Max die in zijn eind examen jaar VWO zit en moeite heeft met zich te concentreren op zijn proefwerken! Heer Jezus U kent hem ,zend u Heilige Geest voor inzicht dank voor alle gebeden! -Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten