zaterdag, 21 jan 2023

Reacties

  1. Shalom , Heer ik dank u voor mijn 87 levensjaar! Gezond van lijf en ledenBovenal trouw aan U Jezus Christus in geloof,Zegen allen die met mij dit heugelijke feit vieren! Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat 🥳 met je verjaardag 🎈! Moge je overvloedig gezegend worden en dat er nog vele jaartjes in goede gezondheid mogen bijkomen. Geniet van jou verjaardag 🎂 samen met allen die met je meevieren! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij de juiste weg wijzen. Ik voel me onzeker, verdrietig en ben bang dat het weer fout gaat. Nl.dat mijn angsten weer de overhand krijgen. Wees mij nabij en draag mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, hernieuw het vertrouwen, sterk de moed, doe zekerheid groeien in het hart van die persoon die daar, in deze dagen, grote nood aan heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten