donderdag, 19 jan 2023

Reacties

  1. lieve heer wees mij nabij. vanmiddag komt er veel visite en daar voel ik me altijd onrustig. Wilt U mij helpen zodat ik er ook eens rustig van kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee
    Ik vraag ook gebed voor een broer die prostaatkanker heeft en waar ze met bestraling gaan starten.
    Heer help hem in deze moeilijke periode en laat de bestralingen aanslaan.
    Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben op het moment grote zorgen omdat onze beide woningen nog niet verkocht zijn. In april hopen we ons nieuwe huis te betrekken en te trouwen. Wilt u voor ons bidden dat het goed mag komen en dat we van ons huwelijk en de voorpret mogen genieten? We tellen onze zegeningen maar het is op het moment zwaar. Alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee voor bovenstaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste anoniem, een noveen tot de heilige Jozef om jullie huizen verkocht te krijgen doet echt wonderen. Ik wens jullie heel veel succes in jullie verdere toekomst. Het ga jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag allemaal, ik bid graag voor al de intenties die hier te lezen zijn. Veel moed en vertrouwen allemaal. Graag bid ik ook voor alle mensen die zich verdwaald voelen en zoekende zijn. Heer, staan hen bij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten