maandag, 9 jan 2023

Reacties

  1. lieve heer, wilt U MIJ DRAGEN. ik vind het zo moeilijk om rustig te blijven in mijn binnenste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil u danken omdat het vandaag precies 26 jaar geleden is dat ik zeer welkom was in een stilte centrum. ik ben daar ontelbaar keren te gast geweest. zulke bijzondere lieve begripvolle vrouwen die dat geleid hebben van 1986 tot 2010. ik dank hen uit het diepste van mijn hart. En voor de vele andere gasten die daar ook regelmatig verbleven. 1 daarvan is zeer ziek. Ik wil haar graag veel sterkte wensen,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader, bescherm ons bij de lange autoreis die we morgen aanvangen. Dank om al het mooie dat we zullen beleven.

    Ik bid ook tot U opdat U steun en kracht mogen zijn voor zieken, mensen in nood en allen die onderdrukt worden of beroofd van hun vrijheid.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste mensondermensen, ik wens je (en degenen die met je meereizen) een rustige en veilige autoreis, en een mooi verblijf, waar je ook naartoe gaat. En ik sluit mz

      Verwijderen
  4. (vervolg) En ik sluit me aan bij je gebed voor alle mensen in nood.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten