woensdag 25 jan 2023

Reacties

  1. Geef dat beiden, Poetin en de president van OkraInen, uw geest mogen volgen. En ik zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer wilt U mij dragen. Ik ben zo moe en verdrietig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebt moed. Ik draag je mee in mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor inkeer van mijn broer. Genezing voor mijn zwager

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elke naam staat geschreven in de palm van Gods hand. Wij worden allemaal gedragen door de Heer. God, hierop vertrouw ik. Dit geeft me steun en kracht. Laat allen die zoekende zijn, die dreigen verloren te lopen... Jouw dragende hand voelen, bemoedig hen allen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zien overal miserie ook in eigen familie ik probeer alles af te geven aan onze lieve Heer maar het lukt niet altijd We blijven bidden voor elkaar en alle intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten