maandag, 30 jan 2023

Reacties

  1. Op de voorspraak van de H. Aldegondis en van de H. Broeder Mutien-Marie bidden wij vandaag voor alle mensen die kanker hebben. Moge de Heer hen de kracht geven het uit te houden in de moeilijke therapieën en mochten zij voorspoedig genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jezus U genas vandaag de bezeten man van zoveel duivels geef u geest aan hen die verantwoordelijk zijn voor de oorlog en genees demensen die in de ziekenhuizen zijn Dank U Heer Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor mijn peetdochter voor genezing van kanker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor al die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wees nabij in mijn angsten. Vooral als ik weer last heb van prikkels.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten