maandag, 16 jan 2023

Reacties

  1. Voor mijn zoon die uit coma aan het komen is ,geef hem kracht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag uw gebed voor een zuster waar mogelijk kanker bij is vastgesteld.
    Om vrede in haar hart.
    Moge de Heer haar aanraken.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bid voor mijn man die vandaag jarig is. En voor iemand die kracht nodig heeft om haar angsten de baas te blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag een gebed voor vrede in mijn familie Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid intens mee als steun voor elke vraag om hulp. Lieve God, graag goede hulp. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bid aub voor mijn zieke echtgenoot dat hij mag genezen en dat ik blijvend kracht vind om hem te verzorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid van harte mee voor al die intenties. En ik bid ook uit dankbaarheid voor mijn lieve Papa, die vandaag jarig zou zijn. Hij is al lang geleden overleden, maar hij blijft voor altijd in mijn hart, want ik ben hem, en mijn lieve Mama (ook overleden) zo dankbaar voor al wat ze voor ons betekend hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor onze hulp in huis die vandaag de crematie van haar dochter meemaakte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten