maandag, 2 jan 2023

Reacties

  1. Ik vraag uw gebed voor iemand die vandaag een chemokuur start.
    Heer, ik bid om genezing voor z'n hele zijn.
    Geef hem vrede diep in hemzelf.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor deze persoon .
    Heer help mij en ons de goede voornemens die we hebben gemaakt 'wààr' te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Shalom,
    Laten wij bidden voor een vader die stervende is en zijn zoon die beide in koppigheid niet tot een vredig afscheid kunnen komen .
    Heer ontferm u over hen en geef vader en zoon Uw Hemelse VREDE !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor al deze intenties Heer blijf bij ons ...... ook als het duister word Amen

      Verwijderen
  4. Ik bid mee voor die vader en zoon, en voor de man die een chemokuur start

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik wil mee bidden voor genezing en de kracht van gezamenlijk gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor een bebietje die Kerstnacht geboren is.
    Bij de bevalling zijn er ernstige problemen ontstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geef LICHT Heer aan hen allen.mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten