vrijdag, 20 jan 2023

Reacties

  1. Ik bid voor mijn nichtje die vandaag 15 jaar wordt. En voor heel de familie. Dat we uw aanwezigheid mogen blijven voelen hoe moeilijk het soms ook is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor mijn petekind. Hij heeft veel talenten maar is al enkele jaren op de dool
    tot groot verdriet van zijn ouders. Ik bid tor de Moeder Gods: dat ze hem de weg toont. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij bidden samen,
    en VERTROUWEN erop dat de Heer het beste laat gebeuren voor ieder van ons. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank met ons voor een gunstige evolutie en smeek verder met ons om volledige genezing van mijn echtgenoot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bid met ons in dankbaarheid omdat wij er zeker van zijn dat de Heer mijnechtgenoot

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten