vrijdag, 27 jan 2023

Reacties

  1. Wees mij nabij. Dat het mag gaan zoals het nu gaat. En voor iedereen waar ik van hou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vertrouwend op mijn kompas Jezus, laat ik me sturen in het leven van alle dag.
    Heer, geef vrede in onze dagen zodat wij gesteund door uw barmhartigheid vrij mogen zijn van zonden en bevrijd van alle onrust.
    Geef ons de moed te blijven getuigen dat de liefde de grootst werkende kracht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welbedankt Moeder Maria van Altijd durende bijstand,dat de geboorte van achterkleinzoon George vlot is verlopen!Moeder Anneleen maakt Het goed,laat De Engelen hen begeleiden!Amen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer ik bid voor wijsheid in moeilijke familie omstandigheden. Hoe te handelen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil bidden voor onze jongste zoon en zijn gezin.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten