dinsdag, 17 jan 2023

Reacties

  1. Graag gebed om vrijwilligers die het aandurven een stap te zetten om mee te werken op de parochie Sint-Jozef. Ook om een goeie oplossing voor deze kerk nadat wij eind juni onze activiteiten stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag een gebed voor mijn zoon die geopereerd is aan zijn oog erg spannend allemaal, dat het goed mag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me aan in gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor jullie intenties
    Ik vraag ook gebed voor mijn dochter die examens en jury’s heeft.
    Heer help haar en geef haar kracht . Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor deze intenties Lieve Heer leer ons vast geloven dat U er altijd voor ons zijt Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties en vraag zelf steun en goed inzicht bij examenvragen vandaag bij 2 kleinkinderen. Dank Goede God!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heet, ik bid mijn schoonzoon die met een moeilijk iemand te maken heeft die tegen hem werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mensonderdemensen17 januari 2023 om 14:46

    Ik bid mee voor en met iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid voor mezelf dat ik mag geloven dat U er altijd bent ook al heb ik dat niet in de gaten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer, ik hoor u niet, ik zie u niet, maar ik voel u in mijn hart, geef mij steun.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten