donderdag, 26 jan 2023

Reacties

  1. Op dit ogenblik is de operatie van mijn schoonzus bezig, een delicate operatie... Heer God, sta haar bij. Wij hopen allen op een goed verloop van deze ingreep en op een spoedig herstel. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik bid voor 2 twee vriendinnen die beide erg ziek zijn.Wees bij hen Heer .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid intens mee voor bovenstaande intenties en alle mensen die pijn lijden en angsten ondergaan voor wat staat te gebeuren. Geef hen moed en vooral sterkte, Heer. Steun ook mij om een volhardende wil te hebben om flink te zijn en de zwaar overheersende pijnen met moed te dragen en steeds opnieuw optimist te blijven en te geloven in beterschap. Dank U almachtige God !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, ik bid voor mijn dochter en haar gezin. Ze hebben uw hulp nodig.
    Hun peegkind heeft vreselijke woedeaanvallen. Meisje van 12.
    Het gaat haast niet meer...



    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shalom,
    Bidden we voor Max die vandaag proefwerktoets natuurkunde heeft voor zijn eindexamen VWO ! Ave Maria ,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten