donderdag, 5 jan 2023

Reacties

  1. Ik vraagt de Heer veel levensmoed te geven aan onze jongste kleindochter, zij voelt zich altijd geminacht en doet dan domme dingen.
    Heer geef haar echte vreugde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid zéker mee voor je kleindochter !
    Ook vraag ik de Heer om genezing voor al mijn kinderen ,maar vooral 2 van mijn kleindochters die kampen met pschychysche problemen !
    Heer genees onze jeugd en doe hen beseffen dat échte vreugde en vrede bij U te vinden is !
    Laat ze de deur van hun harten voor U' Christus' openen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag de Heer om erbarmen om een bevriende kennis, die maandag euthanasie laat plegen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid me voor die intenties. Heer, verhoor ons gebed=

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wees hen allen nabij Heer,omarm hen met Uw zalvende barmhartigheid.
    Neem vandaag onze Paus emer.Benedictus op in het grote LICHT van Uw VERRIJZENISTUIN, AMEN Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik ook op jullie gebedskracht even beroep doen. Mijn broer die bezig is met een blaaskanker te overwinnen hoort net voor Kerstmis dat er een kanker vastgesteld werd in zijn nier. Gisteren hoort zijn vrouw, onze schoonzus, het slechte nieuws dat ze beenmergkanker heeft. Wat een zware kruisweg staat beiden te wachten. Vanuit de kruis-liefde vraag ik om jullie steunend gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wees mij nabij, zodat ik mijn angsten aan kan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee Lieve Heer blijf bij ons ook als het duister en donker lijkt in ons leven Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten