zondag, 23 juni 2024

Reacties

  1. Steun ons heer in doen en laten. Leer ons in nederigheid en respect terug met elkaar praten. De zachte weg naar begrip. De enige weg naar elkaar. Uw rijk kome. Want u bent de weg de waarheid en het leven . Dank
    U heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tegen zuster Maria van de Drie-eenheid zei Jezus: "Zij die zachtmoedig zijn lijken het meest op mijn Moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor bovenstaande gebeden. Ik bid mee.
    Heer, zegen ons gezin. Zegen deze spannende periode van deliberaties. Zegen allen die samenzitten om te oordelen over onze kinderen. Geef hen een mild hart, geef hen uw goedheid Heer.
    Zegen ons allen o onze weg.
    Zegen ook speciaal Diederik opdat hij een goede, nieuwe werkplaats vindt.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee en vraag ook God me te zegenen (want ik heb het ook nodig) en ook alle mensen van goede wil.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten