donderdag, 20 juni 2024

Reacties

  1. Heer Jezus, geef ons de kracht vandaag om in de liefde te blijven en toegeeflijk te zijn. Laat dus niet toe dat we op onze strepen blijven staan maar gewillig de eisen van de liefde volgen. Schenk ons de vruchten van de Geest, zoals devotie, verdraagzaamheid, dienstbaarheid, geduld, lankmoedigheid. Moge we vandaag opnieuw een licht zijn voor diegenen die we ontmoeten en dat alleen door onze liefde die ons vol gratie maakt en welwillend tegenover de anderen. Amen
    Ik bid ook voor al diegenen die hier een gebedsintentie zullen plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, spreek tot het hart van mijn verloren zoon. Help mij om het verlies te dragen. Help mij de hoop los te laten. Help mij de hoop in uw handen te laten, leer mij aanvaarden dat niet alles opgelost kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ooit eens serieuze financiele problemen die me er onrustig maakten. In die periode kreeg ik tijdens een nacht een korte maar betekenisvolle droom. Iemand die ik niet kende zei mij op een bijzondere vriendelijke toon: "Leg toch alles in de handen van Onze Lieve Vrouwke."
      Maria is echt een goede Moeder voor al haar kinderen die wij zijn. Vertrouw haar alles toe en het zal wel in orde komen. Hopelijk heb ik je geholpen.

      Verwijderen
  3. ik bid mee,ook voor mijn zoon die nieuw werk zoekt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik net hierboven heb geschreven kan u zonder twijfel ook helpen. Blijf vertrouwen.

      Verwijderen
  4. Heer Jezus, zegen ons allen. Geef ons allen kracht, sterkte, leven, vrede en alle goeds. Blijf ons nabij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me aan bij alle intenties. Onze Vader die in de hemel zijt….

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mijn dochter, haar partner en hun kinderen. Heer, wees met hen de komende
    weken want allerlei onverwachte, vervelende gebeurtenissen zijn hun deel geworden. Zorg voor hen dat het in orde kan komen. Ik vraag dat in Jezus’naam. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten