maandag, 1 juli 2024

Reacties

  1. Heer laat dit nieuwe levensjaar mij steun en bemoediging brengen opdat ik in dankbaarheid dienstbaar kan leven. Amen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en een gezegend jaar voor u.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen ons allen. Ik geef de zorgen rond mijn gezin aan U Heer. Help mijn gezinsleden de juiste wegen te bewandelen. Geef hen engelen op hun weg. Mensen, die een stukje de weg wijzen, de weg naar U, de weg om hun dromen waar te maken. Heer, geef ons allen kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. laten wij bidden voor een zware zieken met grote open wonden op zijn benen ...dat hij zou mogen genezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee. Ik vraag gebed voor de drie komende dagen waarin mijn jongste dochter met haar gezin komt logeren. Dat de moeilijkheden met haar broer, mijn 'verloren zoon' de omgang niet zullen vertroebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag bid ik mee voor al de intenties die hier vermeld zijn.
    Zelf wil ik bidden voor een zwaar beproefd gezin naar aanleiding van het overlijden van hun 10-jarig dochtertje. Heer, omring deze ouders met heel veel liefde, troost en kracht. Hun enig kind is stilletjes heengegaan... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee om de zorgen in gezinnen, om herstel van open wonden en om het leed te kunnen dragen van het verlies van een enig kind. Heb ook een kind verloren. Heer, geef me steun om mijn vele lichamelijke zware hindernissen te aanvaarden en te dragen. Warme Proficiat en prima gezondheid voor de jarige !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik bid mee voor alle intenties die hier vermeld zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer, laat mij terug gezond worden dat ik je terug kan dienen.
    Laat mij schoondochter bewust worden dat ze gezond moet leven.

    Heer laat mijn 5 de kleinkind een gezond kind zijn
    🙏voor alles

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Heer, wilt U mij helpen. Ik voel me zo onrustig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid voor alle intenties vooral voor de zwaar beproefde gezinnen. Heer schenk hen de kracht voor aanvaarding want er komt ooit een blij weerzien. Maak dat ze troost vinden bij elkaar en veel bemoediging bij God en ook bij Maria die de troosteres van de bedroefden is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten