vrijdag, 28 juni 2024

Reacties

  1. Heer, steun en troost de ouders, familie, leerkrachten en medeleerlingen die gisteren een ingrijpende gebeurtenis meegemaakt hebben bij de verdrinking van hun kameraadje tijdens hun schooluitstap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Heer. Zegen deze groep mensen. Wees hen liefdevol nabij.

    Heer zegen ons gezin aub. Zegen Karel en Albrecht, die samen gaan werken vandaag. Zegen de gesprekken. Moge Albrecht zijn hart open stellen voor U Heer, opdat hij meer empatisch en liefdevoller kan zijn. Help ook Karel in zijn liefdevolle vaderrol.
    Zegen Diederik die vandaag zijn ontslagbrief zal indienen. Geef hem de juiste, integere woorden. Geef hem inzicht voor verdere stappen richting nieuw werk, studies,... Help hem op zijn levensweg.
    Zegen ook Hadewijch en Roeland in hun bezigheden. Blijf ook hen nabij
    Zegen Karel en mezelf. Help ons in liefde te groeien naar elkaar en voor onze kinderen.
    Geef ons kracht, geef ons leven, geef ons vertrouwen, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bid mee voor de intenties van jullie , alsook voor mijn kinderen dat ze hun levensweg mogen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, help mij, ik heb nood aan troost en ik weet dat ik bij U troost kan vinden. Er zijn regelmatig spanningen tussen mijn echtgenoot en mij, spanningen die ik echt wil vermijden. Uitpraten is niet altijd mogelijk omdat mijn echtgenoot heel snel kwaad wordt. Dus, krop ik het dikwijls op... Help mij Heer om dit allemaal vredig te dragen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vraag de Heer Jezus de genade om alles te kunnen verdragen met geduld en liefde. Om u daarmee te helpen wil ik ook voor u bidden en ook voor je echtgenoot.

      Verwijderen
  5. Ja dat ken ik ook laten we alles geven aan Jezus en zijn lieve Moeder Wat niet altijd lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer wilt U de harten van de mensen raken die niet voldoende liefde hebben. Maak dat ze geraakt worden door onze goedheid want om de mensen goed te maken, hebt U gezegd tegen zuster Maria van de Drie-eenheid, moeten we zelf kwistig goed zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.
    Ik dank u, Heer, voor onze kleinkinderen die het schooljaar dapper hebben beƫindigd. Mogen zij, samen met hun ouders, een deugddoende vakantie beleven,
    Zich door U beschermd weten.
    Zegen hun leerkrachten die het beste van zichzelf hebben gegeven,
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gebedje voor mij. dank u, maar misschien ben ik te laat.
    Ik bid ook mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niemand is te laat om te bidden. Moge je je gezegend voelen.
    Heer schenk ons allen uw overvloedige liefde opdat we ons gedragen weten door u en zo anderen kunnen verdragen, verder-dragen, mee-dragen Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank u wel. Dat fleurt op. Moge nog andere mensen die hier bidden onder de indruk zijn van dit mooie gebedje en zich gedragen voelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten