dinsdag, 18 juni 2024

Reacties

  1. Voor mijn kamergenoot in het ziekenhuis. Dat zijn medicatie mag aanslaan. Voor het ziekenhuispersoneel dat altijd klaarstaat. Dat ze vreugde en voldoening mogen vinden in hun job.
    Voor mijzelf. Dat mijn problemen ook aangepakt kunnen worden maar niet wat ik wil Heer maar Uw wil geschiedde
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Jezus dat we op vakantie kunnen gaan zegen onze rit er naartoe dat we veilig mogen aankomen. Zegen hen die geen vakantie kunnen nemen en de studenten die moeten studeren. Moeder Maria wees bij hen en bij ons.
    Dank Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen ons gezin. Help ons niet te haten, maar écht lief te hebben. Leer ons gedrag en persoon los te zien van elkaar. Help ons ons gedrag aan te passen aan het goede en ten goede van iedereen. Help ons in liefdevolle communicatie en liefdevolle gedachten.
    Help onze studenten. Help onze werkenden. Help eenieder, die geen werk of niet het juiste werk heeft. Zegen ons allen, Heer.
    Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag de Heer al deze gebeden te verhoren. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil samen met mij bidden dat mijn schoondochter zich bewust wordt dat ze iets aan haar gezondheid , zwaarlijvigheid moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook graag bidden voor onze kinderen en kleinkinderen die niet gespaard zijn van tegenslagen dank u Goede God dat ze goed overeen komen en elkaar steunen en samen bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil bidden voor de priesters die het heel moeilijk hebben ook wegens priestertekort zij kunnen ook niet alles doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Heer dat er oplossingen mogen komen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag bid ik mee voor al deze intenties.
    Ik bid voor vrede in onze grote familie. Dat er (terug) respect mag komen voor iedereen, dat we elkaar bemoedigen/steunen/troosten...
    Ik bid ook voor onze zoon. Dat hij blijft zoeken naar zingeving in zijn leven en andere jongeren/tochtgenoten mag ontmoeten op zijn pad. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag wil ik bidden voor bescherming van het ongeboren leven &voor het oude broze leven + voor alle zieke mensen voor kracht moed en zo mogelijk genezing ,w e r e l d v r e d e🙏voor alle studenten inzicht moed en doorzettingsvermogen 🌸voor de intenties van de bovenstaande personen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten