dinsdag, 4 juni 2024

Reacties

  1. Wil aub met mij mee bidden om wat rust en geduld ,en een hemelse oplossing voor een heel moeilijke beslissing . Met heel veel dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik wil u vragen geef ons geduld, geef ons vertrouwen, geef ons geloof...
    Heer leer ons dit uitstralen naar onze kinderen opdat zij deze eigenschappen ook kunnen voelen en zo sterker in het leven staan.
    Geef ons veel liefde om te kunnen delen. Heer, leer ons onszelf te zijn in goede en kwade dagen.
    Help ons in elke persoon, in elke dag het goede te zien.
    Heer geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor al deze intenties.
    Heer leer ons leven in uw stralend licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, leer me uw geduld. Leer me te wachten in vertrouwen dat u de touwtjes in handen hebt. Heer Jezus, ook vandaag bid ik u voor mijn zoon. Dat hij de goede weg zal zoeken en vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laten we altijd blijven bidden zonder het ooit op te geven.
      Ik bid mee voor alle intenties

      Verwijderen
  5. .....vertrouwen dat U de touwtjes in handen hebt.....zo mooi gezegd ! En dat vast vertrouwen geeft u ook rust. Ik bid mee voor uw zoon en voor de andere intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve God , laat mijn 5 de kleinkind een gezond kindje zijn dat geboren wordt in november.
    Dat de ouders meer groeien in vertrouwen in U.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, wij Hopen en vertrouwen op U ,dat het eens goed komt met de wereld de mensheid en Moeder Aarde,Dank U God de Vader in Uw Zoon onze Heer Jezus Christus

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten