vrijdag, 14 juni 2024

Reacties

  1. Bidden we voor de slachtoffers en hun familie en vrienden van de ontploffing in Hoboken, amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor de overlevenden opdat God hen zou bijstaan in deze zware beproeving.
    Moge zij helaas omkwamen in vrede rusten. Amen
    Heer bescherm ons want overal liggen er gevaren op onze weg Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee.
    Dank ook Heer voor de goede afloop van de ingreep die onze dochter gisteren onderging.


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer. Ik vraag speciaal uw zegen over onze zoon Diederik, die niet aanvaard word op zijn nieuwe job. Hij bereid ontslag voor, maar zijn zelfvertrouwen is enorm gedaald. Heer zegen zijn weg en help hem terug in zichzelf te geloven.
    Heer, zegen ook ons voltallige gezin. Dat we elkaar kunnen bijstaan en helpen . Geef ons veel geduld met elkaar en medeleven.
    Heer zegen allen in examens.
    Zegen allen in rouw.
    Zegen allen, die leven in moeilijke omstandigheden.
    Leer ons er zijn voor elkaar waar het kan, waar het nodig is.
    Geef ons leven, geef ons kracht, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer geef de jongeren het inzicht om hun vertrouwen in U te stellen want Gij hebt alle touwtjes in handen en Gij kunt dus ook de harten van hen die ons omringen raken en barmhartig maken.

      Verwijderen
  5. De stilte, zo voedend, zo deugddoend...
    Ik bid voor al de intenties die hier vermeld zijn...
    Graag bid ik ook voor onze grote familie, dat er verzoening mag komen, dat we elkaar opnieuw waarderen en respecteren. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer help me want ik weet het allemaal niet meer…

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer geef aan allen die moedeloos zijn op tijd en stond uw wonderlijke troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid dat ik mag verlost worden van spanningen en angst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid voor alle intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten