zaterdag, 15 juni 2024

Reacties

  1. Ik wil aandacht schenken aan elk positief moment en dankbaar en BLIJ door het leven gaan, alhoewel.... oei oei... niks negatiefs opnoemen dat me erg hindert. O.L.Heer schenk me je gulle kracht. Beste dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik nu eens een goede instelling om de dag te beginnen. Het leven is natuurlijk niet altijd rooskleurig zoals het blijkt uit het leven van de heilige van vandaag: Germaine Cousin. Maar ondanks al dat lijden was ze niet ongelukkig want ze vond altijd troost bij God.
    "Heer als we menselijke troost moeten ontberen schenk ons dan uw troost zodat we toch altijd tevredenheid en vreugde uitstralen naar diegenen met wie we leven of dikwijls in contact komen. Amen "

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe mooi! Soms is het inderdaad zo dat de de mensen met wie we zo nabij leven, niet altijd merken dat je troost nodig hebt, het niet aanvoelen. Gelukkig kunnen we altijd in ons gebed bij God terecht, die altijd troost...

      Verwijderen
  3. Heer geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Heer help ons veel geduld en medeleven te hebben voor onze naasten. Help ons goed te zorgen voor elkaar. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, laat me niet in de steek, sta me bij op momenten dat ik troost nodig heb en die niet meteen vind bij mensen in mijn nabije omgeving. Ik bid voor kracht en steun om elke dag opnieuw te bidden en goed te doen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een goede tip in momenten van troosteloosheid: Probeer anderen plezier te doen of hier en daar een beetje te helpen. Goed doen maakt blij en kan ons somber humeur doen omslaan in vreugde en tevredenheid. Want God die onze goede daden ziet zal ons stimuleren om dat nog te doen door ons blij te maken. Theresia van Lisieux gaf ook deze raad aan haar novices. "Als je niet goed geluimd bent, vlucht dan weg van je zelf en zoek uw toevlucht in de werken van barmhartigheid.

      Verwijderen
    2. Heel erg mooi gä ik inkäðëren

      Verwijderen
    3. Dank voor deze tip!!!

      Verwijderen
  5. Alle maal mooi gezegd wij blijven vertrouwend bidden en danken voor al het goede en minder goede op onze weg soms moeilijke weg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uw gebed gevraagd voor mijn broer 93 jaar SAN Jose is gevallen ligt in het ziekenhuis,en voor mijn.zuster Azusa LA- CA ook gevallen 86 jaar,heup gebroken,zeer grote schildklier,hart problemen moge de HEER hen kracht geven om weer te herstellen.Dank Jezus voor uw ontferming.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten