vrijdag, 7 juni 2024

Reacties

  1. Heer Jezus, ik vraag uw zegen over ons allen. Leer ons goed zijn voor elkaar, opdat we mild kunnen zijn. Help ons elkaar te dragen, elkaar te verdragen zodat we elkaar ook kunnen verder dragen. Geef ons het vertrouwen in elkaar
    Heer, zegen alle leerlingen en studenten, geef hen de kracht en doorzettingsvermogen om hun weg goed te gaan.
    Zegen alle mensen, die werken, alle zelfstandigen, die hun job goed willen doen. Geef dat de klant geduldig kan zijn en blij met de technieker, die helpt.
    Help ons allen het goede te doen. Leer ons dankbaar zijn. Geef ons hiertoe kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee. Graag ook gebed voor mezelf. Ik moet straks naar de kliniek voor opname. Lieve Heer, maak het draaglijk aub. Dank U zeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, mijn grote liefde, ik bid voor de bescherming van ons gezin. Ook voor ons land en voor de wereld. Zegen alle mensen die jou beminnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heilig Hart van Jezus ik vertrouw op U. Breng op deze mooie dag van uw feest geborgenheid en samenhorigheid in de gezinnen zodat hun liefde stand houdt en de kinderen in harmonie kunnen opgroeien en we overal hun gulle lach kunnen horen. Laat de devotie tot uw Heilig Hart weer opbloeien zodat de mooie beloften die eraan verbonden zijn kunnen toegepast worden. Schenk aan de ouders inzicht zodat ze hun kinderen leren bidden van af hun prille jeugd Amen
    Ik bid ook voor alle vernoemde intenties in deze gebedshoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heilig Hart van Jezus... ik heb daar eigenlijk nog nooit zo lang bij stilgestaan. Jezus had inderdaad een heilig hart, als je zijn levensweg bekijkt. Hij heeft zoveel goeds gedaan voor de mensheid. Alleen zij die Hem vertrouwden, die Hem geloofden, die in Zijn voetsporen wilden treden... hebben dit Heilig Hart gevoeld, gezien... Zo is het ook voor ons... laten wij ons bezielen door het Heilig Hart van Jezus. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat doet het goed al deze gebeden en verzuchtingen te lezen.
    Ik bid mee voor alle intenties. Samen staan we sterk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten