woensdag, 26 juni 2024

Reacties

  1. Danku Vader voor de goede resultaten van mijn bloedonderzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zegen allen die proclamatie de hebben. Moge het een feest zijn voor de jongere en voor de ouders. Moge de jongere voelen en ervan overtuigd zijn dat ouders trots zijn.
    Heer zegen allen, die geen diploma kunnen halen om wat voor reden ook.
    Help ouders om trots te zijn op hun kinderen. Help hen om veel liefde te geven.
    Heer, zegen iedereen die ons gebed nodig heeft.
    Heer zegen hen die met zichzelf in de knoop liggen. Geef hen inzicht, moed, kracht...
    Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer,
    Geef vrede in mijn hart.
    Neem de somberheid weg.
    Blijf dichtbij mij.
    Alleen met u kan ik verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer U hebt eens lang geleden mij uit het diepste der dalen getrokken, lichamelijk en geestelijk. Hoe groot is niet mijn dankbaarheid voor al die weldaden? Help nu ook op hun beurt de mensen die het moeilijk hebben en die als afgetobde reizigers door het leven gaan. Schenk hen uw vreugde, die diepe vreugde die Gij alleen kunt geven en niet de wereld, zodat ze zelf boodschappers worden van uw vrede en uw liefde tussen de mensen. Laat vandaag nog uw tussenkomst gloren. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, ik voel me zwak en zeer moe. Ik moet vandaag naar de kliniek voor een behandeling. Geef me voldoende energie om de verplaatsing aan te kunnen en weer veilig thuis terug te keren. Ik geloof dat U me zal helpen en steunen, waarvoor heel veel beste dank. Ik bid graag mee voor alle smeekbeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus, wij vragen uw speciale aanwezigheid,kracht en gebed om de prostaatkanker, die gisteren werd vast gesteld, te genezen. Wij weten in geloof dat voor U niets onmogelijk is en dat Gij ook nu nog weldoende rond gaat. Dank U, Heer. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank dat u alle mee bid voor mijn zus met de vreselijke ziekte ALS.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten