zaterdag, 29 juni 2024

Reacties

  1. Ik bid voor mijn kinderen dat ze veilig terugkomen van hun reis in deze onzekere tijd. Heer ik bid voor de wereldvrede. Voor alle mensen die tijdens de welverdiende vakantie veilig mogen terugkomen. Bescherm hen allen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer wij danken U voor het mooie weer dat we deze week gehad hebben. Geef de mensen een weldoend weekend want de werkdruk is overal zo zwaar. Schenk aan de kinderen een weldoende vakantie met veel mooi weer zodat ze kunnen tieren van pret. Vervul ons allemaal met uw goede geest van liefde opdat er overal vriendschap en samenhorigheid zou heersen. Laat ook voor de mensen die ziek of neerslachtig zijn de zon van uw innerlijke vreugde stralen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader, ik dank u voor mijn moeder die een toonbeeld van geloof was. Wij kregen
    alle 6 mooie betekenisvolle namen. Twee van mijn broers heten Paul en Peter.
    Laat dat nu net de herriezoekers in onze familie zijn. Het zijn ook koppigaards.
    Ik bid op hun feestdag voor hen. Laat Uw licht over hen schijnen.
    Laat hen weer contact zoeken met de andere broers en mij, in Jezus’ naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik vragen om te bidden met mij om bevrijd te worden van mijn angst en spanning.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee want ik heb gisteren hier ook hulp gekregen.

      Verwijderen
  5. Voor de echtgenoot van mijn collega die vandaag ten grave gedragen wordt. Voor de familie die achterblijft. Heer neem Davy op in Uw heerlijkheid. Steun en sterk de familie en vennoot bij dit grote verlies. Bedankt voor het grote hart dat Davy had voor mensen en projecten.
    We zullen u heel hard missen.!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer dank u voor het familiefeest bij de schoonfamilie. Het was niet altijd even gemakkelijk, maar het was goed. Help mij om het goede te zien en aan te wakkeren. Geef veel begrip, mildheid en geduld. Heer help ons elkaar graag te zien en elkaar te verstaan.. Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten