zaterdag, 21 aug 2021

Reacties

  1. Ik bid voor al de intenties die hier gisteren geplaatst werden, en voor die, die vandaag nog zullen komen. Ik vraag ook een gebed voor mijn broer en voor mezelf. Dank bij voorbaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid dat de bevalling van mijn schoondochter goed mag verlopen, dat mijn kleinkind gezond geboren mag worden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook mee voor deze intenties. Ook voor de intenties die hier vandaag nog zullen verwoord worden. Ik bid ook opdat de H. Geest morgen mijn gesprekspartner en mij mag inspireren opdat het een helend, genadevol gesprek mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor alle mensen die hun weg zoeken uit verslaving. Speciaal voor de mensen die dit weekend deelnemen aan de online internationale AA conventie in Nederland. Dat ze ervaring, kracht en hoop met elkaar mogen delen om tot een gelukkige nuchterheid te komen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor een veilige terugreis van mijn zoon en zijn mama uit Niger.
    Dat vermoeidheid niet teveel op hun gemoed weegt en dat ze gezond weer thuis mogen komen.
    Dank Heer omdat U naar ons omziet
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten