woensdag, 4 aug 2021

Reacties

  1. Heer,
    Schenk mij de kracht, het geloof, de wijsheid en de kracht om te doen wat Gij van mij verlangt. Leer mij Uw wil kennen en leer mij er naar te leven.
    Lieve Vader,
    Schenk mij Uw Licht,
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij dragen en bij mij zijn alle dagen zodat ik de dag weer aankan zonder angsten en depressie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil U danken voor de fijne stranddag met N,T,M en mijn man.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Wees ons nabij met Uw Heilige Geest in al mijn gesprekken
    beteugel mijn tong en leid mij in alles

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader geef moed, kracht en sterkte aan de bisschoppen, priesters en het ganse godsvolk in Congo, ook in andere plaatsen van de wereld waar christenen het moeilijk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten