zaterdag, 7 aug 2021

Reacties

  1. Goede Vader,
    We met mij vandaag. Geef mij kracht en inzicht om een beter mens te worden.
    Bescherm onze kinderen die op reis zijn.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee , Heer ook ik vraag bescherming voor onze kinderen die op reis zijn en voor kleinkinderen die op kamp zijn
    Dank u Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Kris,
    Dank om u levenswandel zo eerlijk te delen met ons…
    Mooi…
    Ook vraag ik gebed voor een zo goed als mogelijk herstel van kleine Stan (5j.) Hij viel 14 d geleden uit een cabine van een tractor van zijn opa… verlamd … .ook voor moed en kracht voor zijn familie.🙏

    Ik vraag gebed en bid zelf voor de bescherming van het oude broze en het ongeboren tere leven .
    Ik vraag gebed voor het zieleheil van alle overledene … speciaal voor Rosa, Roza, Maarten ,Alfons
    Ik vraag gebed voor het welzijn en de intenties van onze Paus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Kris,

    Ik wou u danken voor de mooie teksten ons zo maar gegeven
    waar ik en nog vele andere kracht uit putten
    om de dag onder Gods hulp te kunnen eindigen.
    annais

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, dank U voor de ontzettend fijne dag van gisteren.
    Wilt U bij me blijven iedere dag?? En ik bid voor een vriendin die in het ziekenhuis ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem: dat hebt u merakels mooi gezegd. Goodgoan: Gait H.M. Leferink

      Verwijderen
  6. Vanuit de retraite in Postel :samen bidden we voor de intenties van kerk en wereld. Moge de H. Geest steeds onze gids zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank U voor deze fijne dag en voor het heerlijke zwemmen in de zee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten