maandag, 16 aug 2021

Reacties

  1. Heer, nog maar eens staat de wereld in rep en roer vanwege de toestand in Afganistan. Moge uw Geest waaien over deze wereld, opdat de mensheid in liefde en waarheid mag bouwen aan uw Rijk.
    In uw naam. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, Ik bid mee voor Afganistan.
    Moge uw wereld niet vergaan in geweld en agressie maar evolueren naar een plaats van Liefde
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid vurig mee voor de wereld vol van haat en nijd en bezitsdrang ! Bid ook voor mij om "het oneens zijn "met naasten ,tot een goed einde te maken volgens Gods Wil !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid zeker ook mee, voor Afganistan, voor de intentie van Jacqueline, en voor al degenen die hier vandaag zullen langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ik bid voor genezing van mijn kinderen.U kunt ze genezen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten