dinsdag, 17 aug 2021

Reacties

  1. Heer mijn God leer mij verder te leven bewust van Uw Aanwezigheid in ieder van ons en in mijzelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid voor mijn dochter dat haar examens goed mogen verlopen en ze de moed niet verliest. Ook bid ik voor een goeie vriendin die zwaar ziek is. Dat ze de hulp krijgt die nodig is en mag vertrouwen op U, dat ze mag genezen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil gebed vragen voor Julie die tot eind augustus alles op alles zet om goede examens af te leggen .
    Moge ze inzicht, kracht, moed en vreugde ervaren ik dank U HEER omdat ze in een warm gezin mag opgroeien met veel liefde en aanmoedigingen al kwam waar ze nu staat .Op u Jezus vertrouw ik en Lieve Moeder Maria ik blijf U eeuwig dankbaar voor u
    ja-woord … ooit
    Ilse🙏🕯🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede Vader, ik bid voor bovenvernoemde intenties maar ook voor alle studenten die vol moed en goed menens hun examen afleggen.
    Ik heb ooit ondervonden hoe U Vader mij hebt begeleid in mijn studies en mijn werk en mij in-en doorzicht hebt gegeven. Ik zou niet in alles zo geslaagd zijn ware het niet dat U mijn gebed hebt verhoord.
    Ik bid ook tot de Moeder Gods dat zij met moederliefde de ouders van studerende kinderen geloof en vertrouwen geeft.
    Wees gegroet Maria...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader, Gij kent mijn zorgen. Ik bid tot U voor behoud en bescherming.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, help mij groeien in vertrouwen. Ik leg al mijn zorgen in uw handen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten