maandag, 9 aug 2021

Reacties

  1. Ik vraag uw gebed voor een ouder koppel hier in de buurt, die fysiek de voorbije tijd heel wat hebben moeten inleveren.
    Ik bid om vrede diep in henzelf, en mensen rondom hen die hen op een warme wijze nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer. Ik ga vandaag voor een paar dagen met vakantie. Wilt U mij nabij zijn zodat ik me zelfverzekerder voel en geen last heb van angst.
    Ook bid ik voor mijn zus die vandaag jarig is. En voor alle mensen die Uw liefde zo hard nodig hebben. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ib bid mee voor jullie intenties !
    Ik vraag een vurig gebed ...15 Augustus vieren wij plechtig ,in aanwezigheid van de bisschop van Brugge ,onze "Pastorale eenheid O.L.V ten hemel opgenomen "!Moge onze onderlinge LIEFDE groeien !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moge jullie pastorale eenheid evenzeer bloeien als de onze hier.

      Verwijderen
  4. Vader weerom Danku voor deze dag.
    Gedenkt de mensen die hier tot U bidden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook mee voor al die intenties en voor degenen die ze hier met ons gedeeld hebben. Ik vraag ook een gebed voor mijn oudere broer. Dank u almemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voor een dame, moederziel alleen op de wereld, die het momenteel echt niet meer ziet. "Heer Jezus, mild voor allen die U aanroepen, ontferm U over haar."

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten