maandag, 23 aug 2021

Reacties

  1. Ik zou graag een gebed willen vragen voor Rhune. Zij heeft vandaag in de voormiddag examen.Zij hoopt te slagen om later te kunnen onderwijzen op een lagere school. Volgens mij is zij uitmuntend daarvoor gemotiveerd. Met veel dank !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, bedankt voor onze fijne vakantie bij onze vrienden in het Sauerland. Fijn weer thuis te zijn en bedankt voor de veilige terugkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor Rhune mee en voor de dankbare vakantiegangers !
    Ik smeek de Heer om Zijn Liefde waar te maken en ook bevrijd te worden van angst en zelfzucht ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Ik vraag om zegen en bescherming en bekering in ons gezin
    dat Uw liefde er mag komen onder elkeen
    danku
    ik vraag ook om Uw bijstand van de heilige geest in mijn dagtaken ; om een goede onderscheiding en Uw wijsheid
    danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten