zaterdag, 14 aug 2021

Reacties

  1. Goede Vader, Wees met mij begaan.
    Help me mijn problemen aan te pakken en goede beslissingen te nemen. Geef mij inzicht daartoe.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God,
    help me van m'n verslaving af te raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dààrvoor bid ik vurig met jullie mee! Wéét dat Hij ons "onvoorwaardelijk" bemint! Jezus zelf is ons voorgegaan in "LIJDEN"!
    Laten we voor elkaar bidden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, laat mij ook tot U komen. Ik voel me zo verdrietig omdat ik weer last heb van angstaanvallen. Wilt U mij nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al deze intenties neem ik ter harte en ik bid ervoor. Mijn werk vandaag offer ik ook daarvoor op. Zoals "mensondermensen" heb ik nu ook problemen op te lossen, die mij het gevoel geven dat ik over een heel hoge muur moet. Maar ik vertrouw erop dat het uitzicht vanop de hoogte ook perspectief zal laten zien. Ook ik hoop daarvoor op de hulp van de Heer. Daarzonder gaat het niet. Laten we allemaal voor elkaar bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid met jullie mee,en ik vragg jullie ook voor mijn broer te bidden.
    Ik wens Jeanne de kracht om die hoge muur te beklimmen, met de hulp van de Heer. Hij heeft je tot nu toe al geholpen, en hij zal dat blijven doen. Op weg naar je 80ste verjaardag, zoals je ons eens hebt toevertrouwd! Goede moed allemaal! En een mooi Maria-feest, morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten