maandag, 2 aug 2021

Reacties

  1. Heer, ik bid voor een priester die vandaag z'n retraite start.
    Moge het genadevolle dagen zijn voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag te bidden voor onze relatie met mij en mijn vrouw te verbeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met jullie mee voor deze intenties!

    Binnekort wordt in onze parochie de "Pastorale Eenheid "op een plechtige wijze ingesteld !

    Laat ons de Heer vragen om alle angst en zelfzucht te doen verdwijnen en allen in Eenheid mét Christus samen te werken aan een liefdevolle en échte gemeeschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Verwijder het narcisme en egoisme uit ons gezin

    Dat Uw barmhartige liefde er mag - kan wonen in die verharde harten

    danku
    Ik bid mee op bovenstaande intenties

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader, vandaag 7 jaar geleden heeft onze mama ons verlaten om bij U te zijn. Ze had een rotsvast geloof en een grote verering voor Moeder Mria. Elke dag heeft ze voor ons gebeden alsook bij de vele bedevaarten naar Lourdes.
    Laat haar vertoeven in Uw heerlijkheid samen met papa die ze een leven lang liefdevol is trouw gebleven.
    Ze is een voorbeeld voor ons in leven en gebed. Danku mama hiervoor.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wilt U mij ook licht brengen en dat ik iemand duidelijk kan maken mij met rust te laten omdat ik er geen "ruimte"voor heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten