vrijdag, 6 aug 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, wilt U mij dragen en mij nabij zijn bij alles wat ik doe vandaag. en ook voor H.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ' en zij begrepen niet wat Hij hiermee bedoelde'... Kom H. Geest, en laat ons vandaag een klein beetje begrijpen en doorbidden wat dat alles beduidt. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dank de Heer en vraag zijn zegen voor een medezuster die vandaag 99 wordt! Helder van geest, en interesse voor alles wat in de wereld gebeurt. Moge het zo blijven! Alleen het stappen gaat een beetje moeilijk.
    Volgend jaar zullen we - als 't God belieft! - in ons rusthuis 5 honderdjarigen hebben! (2 Paters, 2 dames en onze medezuster)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede Vader,
    mijn leven is soms wel hectisch. Breng rust in mijn hoofd en zend Uw Geest over mij.
    Ik bied U ook al het goede aan dat ik door U mocht onttvangen.
    Ga mee opweg met onze familie en bescherm hen, laat ook uw licht over hen schijnen. Dat vraag ik U in het bijzonder vandaag.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil jullie allen bedanken voor jullie gebed voor mijn buurman die vorige week in kritieke toestand was opgenomen in het ziekenhuis. Gisteren is hij ontwaakt uit zijn coma en zijn toestand evolueert gunstig.
    Ik bid de Heer dat mijn buurman en zijn gezin de nodige kracht en steun mogen ontvangen en dat zijn herstel gunstig mag verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten