vrijdag, 20 aug 2021

Reacties

  1. Heer,ik vraag u genees mijn dochter dat ze weer gezond mag worden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve God ,Jezus,Heilige Geest,
    ✅Ik wil tot u bidden voor de bovenstaande intenties,
    ✅Ook graag gebed voor de bescherming van het ongeboren en het broze oude leven.
    ✅voor vrede in de hele wereld en speciaal voor Afghanistan .
    ✅voor de kleine Stan zijn herstel na een val.
    ✅voor genezing van broeder Jan, Marie -Louise , voor Heidi, voor mezelf
    ✅graag een dankgebed voor verkregen genade elke dag opnieuw .
    ✅ik wil gebed voor het grote hart achter deze blog
    ✅ik wil bidden voor het welzijn en de intenties van
    van onze paus Franciscus en voor paus Benedictus 16
    ✅ik wil bidden voor H.Priesters en voor nieuwe roepingen ook in de kloostergemeenschappen
    ✅ik vraag zegen over een aanstaande reis
    Mvg
    Ilse De Voegt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor alle verlangens ... met Zijn Liefde waar te maken !
    En voeg er aan toe :"Heer leer ons ook ons kruis te dragen !"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan de Heer Kris van het dagelijks bijbel citaat van harte proficiat!Want ik heb er moeite mee dat de mensen leven het materialisme en werelds genot zonder waarden en geloof.
    Ikzelf ben zwaar psychisch door smetvrees dat gepaard gaat met angst, compulsieve dwanghandelingen die leiden tot depressie en isolement.
    Ik bid dagelijks tot de lijdende en gekruisigde Jezus en Moeder Maia om genade ,kracht en genezing van mijn zieke geest.Ik vertrouw en geloof in de kracht van het gebed. Het gebed is mijn enige hoop en troost. Ik vraag om samen met mij te bidden.
    Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vader, ik bid vandaag om inzicht om mijn naasten lief te hebben zoals mezelf. Dat is zo moeilijk wanneer iemand constant je onrecht aandoet.
    Ik bid ook voor de boevenvermelde intenties en vooral voor U medemens met smetvrees.
    Vader laat uw licht en genade over ons komen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dank voor al de gebeden van mensen die hier bijeenkoen.
    Dat we trouw mogen blijven bidden voorelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten