donderdag, 26 aug 2021

Reacties

  1. 1.Voor de situatie in Afghanistan.
    2.voor de kindjes die afgelopen dagen omkwamen in het verkeer, dat ze mogen rusten in vrede

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste,

    wilt u a.u.b om kracht,genade omdat ik minder last zou hebben van smetvrees ,angsten en mij rustiger zou zijn en Jezus mij steeds nabij zou zin en mij troost, vertrouwen zodat innerlijke rust zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik bid mee voor jullie wensen !

    Zéker ook voor de ouders en familie van de 2 omgekomen kinderen !

    Ik voeg eraan toe "Heer sterk mij om U te gehoorzamen en Uw Genade te

    doen openbloeien in mijn leven ,zodat ik mijn naasten oprecht kan beminnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vader, U kent mij zorgen.
    Sterk mij en wees met mij vandaag op mijn weg.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ik bid voor mijn twee dochters. Ik ben bezorgd om hun gezondheid. Ik bid voor genezing.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor al die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten