donderdag, 19 aug 2021

Reacties

  1. Heer help mij en ons zich ..."te bekleden met U "van bij ons ontwaken ,tot we inslapen !
    Leer ons écht liefhebben !
    Dank U Jezus !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid met u mee, en ik bid ook voor de persoon die vandaag de akte "Zorgvolmacht" zal onderteken (zie gebedshoek gisteren). Moge de Heer hem/haar zegenen, en ook degenen die bereid zijn, hem/haar te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor de intenties hierboven van vandaag en voor de intenties die er vandaag nog komen. Verenigd in gebed en vol vertrouwen. Dank aan iedereen die mee bidt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid graag mee voor de bovenstaande intentie meestal om 15 u op Radio Maria België … in het dagelijkse uur van de Goddelijke Barmhartigheid.( op Telenet kanaal 912= alleen klank) of op digitale Radio. Of computer.
    Vandaag vraag ik gebed voor Marie-Louise die bijna alle donderdagen tot in oktober chemokuur ontvangt … voor moed , steun en genezing 🙏
    Voor Afghanistan voor vrede en ook wereldwijde vrede
    Voor Raf en zijn speciale intentie alsook voor treesje en Fran

    Voor een dankgebed voor vele verkregen genade W
    Mvg
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook graag gebed voor kleine Stan voor zijn herstel na een val van een tractor waarbij hij verlamd is geworden in juli laatstleden , hij is 5 j. Tractor was van zijn grootvader .
    Ook voor Julie die herexamen doet tot einde aug.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten