zondag, 30 okt 2022

Reacties

  1. Straks een ziekenzalving op het werk. Moge het een genadevol gebeuren zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed voor de verkiezingen in Braziliƫ opd at er geen geweld zou plaatsvinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank Heer voor de Vrede volle ontmoeting tussen twee zussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bid voor de zielenrust van Jos ,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat we de moed hebben in een boom te klimmen, een ontmoeting aan te gaan, ons werkelijk klein maken, om de Heer te kennen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilt U mij dragen zodat ik me stabieler mag voelen. Rust in mijn hoofd en ontspannen is zo moeilijk de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Heer wil naar ons smeken luisteren mogen we ons door U gedragen weten Amen

      Verwijderen
  7. ik bid mee voor al die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleluja ik prijs de Heer,! vandaag is een jarenlange bede voor herstel van een verstoorde familierelatie verhoord, !dank Heer Jezus en Maria Sterre der Zee.,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mijn overleden broer Richard dat ik zijn wijsheid mag blijven zoeken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten