zaterdag, 15 okt 2022

Reacties

  1. God ik dank je voor mijn leven !
    Sta me bij om steeds Uw Wil te doen in mijn dagelijks bestaan !
    Ik vraag U oprecht om vergeving telkens als ik faal en angst en egoïsme ken !
    Zegen ook mijn gezin !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer God,
    Zegen de pleegdochter van mijn dochte dat haar boze buien verdwijnen.
    Heer, u kunt haar genezen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mijn zoon nabij zijn die drankproblemen heeft zodat zijn vrouw en kinderen niet hetzelfde moeten meemaken als ik destijds. Dat was vreselijk en heb er af en toe nog last van. Het blijft een "litteken in mij en mijn zusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer, zegen dit gezin en wijs de zoon de weg naar herstel.
      Dank U omdat U naar Uw mensen omziet,
      Amen

      Verwijderen
  4. Heer Jezus genees mijn ziel,lichaam en geest. Laat mij spoedig herstellen en elke dag dichter bij U te zijn. Ik geloof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan de grote heilige die we vandaag vieren, vraag ik het dank- en smeekgebed van de personen die vandaag om gebed vragen, "door te geven" aan haar lieve God, en ze Hem "op het hart te drukken". Er ontgaat Hem niets!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee met ieder van u.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten