maandag, 31 okt 2022

Reacties

  1. Ik wil bidden voor A, die gisteren overleden is.
    God, neem haar op in uw eeuwige Liefde.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil bidden en laten bidden dat mijn broer vandaag door de cardioloog goede uitslag krijgt zodat hij de defibrilator geplaatst kan krijgen het is nu drie weken dat hij op de hartbewking ligt bedankt voor het samen bidden Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Martine Vandeput31 oktober 2022 om 07:21

    Ik wil bidden voor mijn hartsvriendin, die vandaag geopereerd wordt van huidkanker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ons bidden voor de Kerk, voor ons allen.
    Mogen we Gods vrede uitdragen in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid met jullie allen samen om Zijn Liefde uit te dragen

      Verwijderen
  5. Ik wil vandaag speciaal bidden voor de kersverse president van Braziliƫ, dat hij de inhoud van zijn speech mogen waarmaken met de hulp en het vertrouwen op de genade van God

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Willen julie allen ook meebidden vr mijn volwassen zoon die reeds n jaar spoorloos is.Dank bij voorbaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In gebed verenigd...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee met julie allen, voor al die intenties, voor al degenen die jullie ons toevertrouwen. Heer, anhoor ons gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me veilig en gelukkig mag blijven voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer, maak me vrij van de pijnlijke herinneringen.
    Geef vrede in mijn hart.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook mijn gebed erbij voor alle intenties. Allen samen is ons gebed sterker. Moge de Heer iedereen verhoren. Dank U goede God.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten