woensdag, 19 okt 2022

Reacties

  1. mensonderdemensen19 oktober 2022 om 05:08

    Vader, wees ook vandaag met ons op weg.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer wees al de ontheemden, vluchtelingen, migranten, . . . na bij. Mogen zij U tegenkomen in mensen rondom hen. Dank Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Algoede God, ik vraag uw hulp voor iemand die het leven niet meer ziet zitten. Hij is nu oud maar heeft weinig liefde gekend in zijn leven. Wilt u hem helpen om ook liefde te ontvangen en hem weer te laten genieten van de natuur waar hij zoveel van houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor alle intenties

      Verwijderen
    2. Ik bid ook graag mee voor alle intenties.

      Verwijderen
    3. Lieve Heer, wees mijn zoon,schoondochter en kids nabij. Ze kunnen de laatste tijd totaal niet met elkaar normaal communiceren. Geef hun kracht en wijsheid en geduld om nader tot elkaar te komen.

      Verwijderen
  4. Voor kracht en zegen voor mij vrouw. Die een chronisch hoost probleem heeft

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten