woensdag, 5 okt 2022

Reacties

  1. Voor alle leerkrachten die in moeilijke omstandigheden en met weinig middelen toch goed onderwijs trachten te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mijn zus en schoonbroer ïn moeilijke omstandigheden, dat ze de kracht vinden om hulp te zoeken en durven vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor vrede en verdraagzaamheid in mijn eigen hart en in alle harten ! Dank U Heer! !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer kom mij te hulp .Voor genezing van mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb zo'n spijt van mijn verleden. Vergeef, Heer, mijn misstappen. En zegen hen die ik zo pijn gedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mensonderdemensen5 oktober 2022 om 09:06

    Ik bid voor iemand die zwaar ziek is en niet meer kan geholpen worden.
    Heer neem deze beker van hem weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor M-L die overleden is. Neem haar op in Uw rijk van Liefde. Dank Heer voor haar leven en heel speciaal voor het feit dat ze zovelen begeleid heeft op de weg naar een gelukkige nuchterheid. Zegen haar man zoon en kleinkinderen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ons bidden voor mijn schoonbroer die erg ziek is en voor een vriend zijn eeuwige vriendschap en liefde. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben bang voor een 'eventuele' komende operatie. Zal mijn 14e operatieve ingreep zijn. Ik smeek God om die ingreep te kunnen vermijden. Lieve goede God: help ! Dank voor Uw steun.
    Ik bid graag mee voor alle voorgaande vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid mee voor al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Heer blijf mij nabij zodat mijn angst niet de baas wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vraag uw gebed voor een bewoonster bij ons in het WZC die overleden is.
    Ook voor mijn neef die zijn laatste adem heeft uitgeblazen.
    God hebbe hun ziel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik bid mee voor allen die langs deze weg gebed vragen. Het verheugt ons allen, meen ik, dat "iemand" vrijwillig zijn job laat om in het onderwijs zijn talenten "uit te delen". Mag Gods kracht hem blijven aanvuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten