dinsdag, 25 okt 2022

Reacties

  1. Graag gebed voor een nicht met autisme die moeilijk een plek vindt in deze wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarvoor bid ik mee !
    Mijn gebed is ; Moge onze liefde voor onszelf, voor elkaar en zéker voor God groeien ,zoals een "mosterd zaadje "!
    Door elke dag weer ,met Hem te léven !
    HIJ geeft ons ZIJN Geest om ons in Liefde te doen groeien !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zoon heeft een moeilijk gesprek met zijn baas. Hij veel stress en vreest voor zijn job. Hij heeft 4 jonge kinderen... graag een gebed om sterkte en rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee, en ik vraag een gebed voor een medezuster die ziek is, en verward.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties Lieve Heer luister naar ons smeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Paulus,zou in deze tijd met die veranderde inzichten,anders over Liefde schrijven,in zijn verhaal discrimineerd hij de vrouw, hij spreekt anders dan Jezus.Zelfs Jezus in Zijn tijd was onverstaanbaar voor zijn apostelen,ze liepen weg toen Hij veroordeeld werd..... hun vriend was hun vriend niet meer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Heer, wilt U mij nabij zijn. Ik voel me onrustig en alles voelt zo treurig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten