vrijdag, 28 okt 2022

Reacties

  1. We bidden om vrede in ons eigen hart en in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag had ik samen met iedereen gebeden voor een 4 jarig meisje dat nayla heet, dit bericht las ik in de krant dat ze op korte tijd moe werd en dat de ouders dachten dat er iets broeide plots werd het erger en in het ziekenhuis na een scan werd ontdekt dat ze een tumor heeft in de hersenstam.
    Ze kunnen niet opereren en enkel haar leven verlengen, ze kon op korte tijd al moeilijk praten en is al verlamd aan één kant en gaat in een rolstoel belanden.
    Laat ons met velen samen vurig bidden dat het goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid vurig mee voor Nayla !
    Ik verloor ook een 4 jarige kleindochter !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid vurig mee, ook om kracht en sterkte voor haar ouders !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wees mij nabij. Zodat de onrust in mijn hoofd draaglijk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid voor u dat er rust en vrede mag komen in uw hoofd en hart.

      Verwijderen
  6. Ik bid ook mee voor Natla en voor haar ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid ook mee en ook voor alle kinderen die ziek zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor de wereld dat er vrede mag komen .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wil bidden voor onze Zoon ,die maandag een moeilijke operatie moet ondergaan!
    dat Gods zegen mag rusten op de handen van de chirurgen .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten