donderdag, 13 okt 2022

Reacties

  1. Laat ons bidden voor hen die in een moeilijke situatie zitten toon ons de weg en geef ons sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag ondergaat mijn peetdochter een zware operatie.
    Heer ik bid dat alles goed verloopt.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve goede God, geef me aub duidelijk antwoord voor een zware beslissing die ik moet nemen ivm mijn gezondheid. Geef me kracht en rustig vertrouwen om te volharden. Dank U !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag LICHT voor inzicht, en KRACHT om te kunnen aanvaarden,wat het ook weze...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zegen Mieke, Heer, voor haar gebed en wijze woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijnheer en mijn God. U wil ik danken dat mijn man en vader van onze kinderen,
    is genezen van Lymphklierkanker. maar mag ik ook vragen dat U onze oudste zoon,
    diemaagslokdarmkanker heeft ook mag genezen? Heer onze God ik smeek het U weesons genadig. ik blijf voor hem bidden en voor alle zieke mensen ! Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor de genezing van uw zoon alsook dank ik de heer voor de genezing van uw man

      Verwijderen
    2. Ik bid met u mee, om de Heer te danken voor de genezing van uw man, en ook om de genezing van uw zoon te vragen.

      Verwijderen

Een reactie posten