vrijdag, 7 okt 2022

Reacties

  1. LIeve Heer, wees mij nabij. Ik voel me zo onrustig en heb weer last van mijn angststoornis.
    Geef mij kracht en vertrouwen in mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor je.
    Ik bid ook voor de gedetineerden in de gevangenis De Nieuwe Wandeling in Gent en voor de monniken van Westvleteren die gisteren de gedetineerden bezochten. Ook voor bisschop Lode Van Hecke die hen begeleidde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In gebed verenigd met allen..mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag een gebed voor een medezuster die gisteren naaar de Spoed werd gebracht en nu in Intensieve ligt. Dank u om mee te bidden voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We willen bidden voor Mieke dat ze mag ontvangen waat ze het meest nodig heeft !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede God, ik bid U voor kracht en steun in een heel onrustige tijd. Dat we deze gespannen situatie goed mogen doorstaan en met Uw liefde als wapen mogen doorkomen, met oog voor onszelf en elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer,
    Zie naar Uw volk
    Dank U

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten