zaterdag, 22 okt 2022

Reacties

  1. Heer dank voor het goede resultaat van onze financiƫle problemen en het behoud van onze eigendommen, dit is het bewijs, u laat de mensheid nooit in de steek als ze iets vragen aan u.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag wordt vader Bernard, stichter van de gemeenschap 'Moeder van Vrede' begraven. Onlangs stierf hij in zijn geliefd Medjugorje.
    Moge God hem opnemen in zijn eeuwige Liefde.
    Moge de Heer de gemeenschap verder leiden, voorgegaan door Maria.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jezus wil u mij helpen mij leven weer op te pakken .Dank u Jezus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, blijf mij nabij, laat mij dit ook beseffen in moeilijke momenten, want ik vergeet soms, dat Jij er dan vooral bent en mij draagt. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees je ervan bewust dat de Heer je draagt Hij houdt je vast en zegent je

      Verwijderen
  5. Voor kracht en zegen in een gezin. En voor een goede gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten