maandag, 24 okt 2022

Reacties

  1. mensonderdemensen24 oktober 2022 om 07:50

    Goede Vader,
    Wees ons nabij
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christus sterk onze wil, om de Wil van Uw en onze Vader te volbrengen !
    Onvoorwaardelijk LIEF te hebben!
    Dank U God !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, laat mij de weg van de kinderen van het licht gaan. Wat een mooie foto en tekst.
    Voor mij is op dit moment een kind van het licht mijn lieve kleine kleindochter. Zo,n kostbaar bezit. Het mooiste wonder op deze aarden. Daar wil ik U voor bedanken. Ze is 7 weken oud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Samen met Kolet Janssen vandaag in de leestip van de dag, wil ik bidden voor troost.
    Lieve Heer, blijf alle mensen die het om de een of andere reden moeilijk hebben nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, zegen aub mijn dierbare familie en alle mensen van wie ik hou, zegen ook alle mensen die zo attent, lief en vriendelijk voor me zijn. Dank U voor UW grote Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, ik bid voor jonge gezinnen die het soms zo moeilijk hebben om welke reden dan ook. Ik bid ook voor zieke en ontmoedigde mensen. Laat me een lichtpuntje zijn voor al de mensen die ik mag ontmoeten... Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk Dank voor jullie gebeden ! Ik ben heel blij om ze te lezen en ik verlang om mee te bidden !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten